דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור s) דלג לדף הבית (מקש קיצור 1) דלג לתפריט (מקש קיצור 2)

דיווח על קריאת מונה

דיווח על קריאת מונה

במהלך ביצוע קריאות תקופתיות של מוני המים ברחבי הערים באר שבע ואופקים, ייתכנו מצבים של חוסר גישה לקריאת מונה המים מסיבות שונות שאינן תלויות בתאגיד, כגון: מקום סגור, כלב בחצר, צמחיה במיקום המונה וכו'.

במקרים של אי גישה למונה מים, התאגיד מיידע בכך את התושב בדרכים הבאות:

  • תליית מודעה בנכס ע"י קורא המונים במעמד הגעתו לנכס.
  • בשלב עיבוד הנתונים במערכת התאגיד וטרם הפקת החשבון התקופתי, נשלח מכתב מיידע לתושב בדבר אי גישה למונה המים.

על מנת להימנע מקבלת חיוב ע"פ הערכה במקרים אלה בהתאם לכללי רשות המים, באחריות התושב לדווח לתאגיד על קריאת המונה העדכנית במונה המים, וזאת באחת מהדרכים הבאות:

  • טופס קריאת מד מים על ידי תושב
  • אפליקציית "וואטר לי", במידה והורדתם את האפליקציה וביצעתם רישום, במקרה של אי גישה למונה המים וחיוב ע"פ הערכה, יישלח אליכם עדכון ישירות למכשיר הסלולרי. באפשרותכם להיכנס לאפליקציה ולהעביר דיווח על קריאת המונה ישירות לתאגיד
  • ניתן לדווח על קריאת המונה גם על גבי המכתב המיידע שנשלח ע"י התאגיד, ולשלוח את המכתב למשרדי התאגיד באמצעות פקס/ דוא"ל.

יודגש, כי במקרים של אי גישה למונה המים מסיבות שונות שאינן תלויות בתאגיד, באחריות התושב לדווח לתאגיד על קריאת המונה בפועל, או לחילופין לאפשר גישה למונה המים, וזאת על מנת שחשבון המים ישקף את צריכת המים בנכס בפועל.