מכשירים את דור העתיד

נציגי "מי שבע" אירחו סטודנטים ממגמת הנדסאי טכנולוגיות מים מהמכללה האקדמית "ספיר" לסיור לימודי ומעשיר במתקני התאגיד בבאר שבע.

לראשונה בבאר שבע: סטודנטים ממגמת הנדסאי טכנולוגיות מים מהמכללה האקדמית "ספיר" התארחו לסיור לימודי במתקני תאגיד המים "מי שבע" ובבריכות המים, אשר מספקות מים למוקדים שונים בעיר. במסגרת זו, למדו הסטודנטים על מערכות המים השונות, על המורכבות של אספקת המים לתושבי העיר והכירו מקרוב את מערכות המידע גיאוגרפיות (GIS), שנועדו למפות את תשתיות המים והביוב על מנת להתמודד ביעילות ובמהירות עם תקלות בשגרה ובחירום.

'מי שבע' גאה להיות חלק מהכשרת דור העתיד במשק המים, שיתמודד עם אתגרים מורכבים כבר בשנים הקרובות
אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל מי שבע

את הסיור הלימודי, שהתקיים הודות לשיתוף פעולה של "מי שבע" עם המכללה האקדמית "ספיר" לטובת העמקת הקשר עם הקהילה, הובילו נציגי התאגיד גל סביון - מנהל מערכות מידע, עדי מנשרוב - מנהל מתקנים במי שבע ובמעמד גב' מיטל אסרף- שניר ראש מגמת טכנולוגיות מים והמרצה בקורס מיפוי תשתיות GIS גב' שירן חביבי- סביון.

בעקבות הסיור הפורה והמשוב החיובי מצד הסטודנטים, העניקה מגמת הנדסאי מים ב"ספיר" תעודת הוקרה והערכה ל"מי שבע". בתעודה נכתב: "השיתוף בידע ובניסיון המקצועי תורמים משמעותית לחוויית הלמידה והטמעת חומרי הלימוד, ולפיתוח אנשי מקצוע איכותיים יותר".

מי שבע דואג, כל העת, לשמור על הכשירות המקצועית של העובדים. מי שבע גאה להיות חלק מהכשרת דור העתיד במשק המים, שיתמודד עם אתגרים מורכבים כבר בשנים הקרובות. יישר כוח לעוסקים במלאכה ואיחולי הצלחה לסטודנטים
אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל מי שבע